Tuesday, October 14, 2008

Nak amek gambar rayer !!!..... :(

Sebok2 rayer.... gi saner-sini bawak camera, tapi asyik luper jer nak 'petik' gambar !! Cumer ader satu duer jer.......

Last weekends ader a few 'open houses', ingat punyer ingat... this tym musti take a few shots. Turun block konon2 nak snap my picture with katkoot... pass the camera to my hb. Gedebam !!! Camera jatuh ke bumi !!!!........ Adooii !! Lens dah bukak, teros jam !!!

Aiyoh-yoh !! Niat hati baru nak amek gambar rayer-bergayer (with my cute tummy... hehe), aperkan dayer niat ku terbantot !! ...

Nak repair ker, nak beli baru jerrr ?? My hb suggested we just buy a new one...

This one !!!

http://www.canon.com.sg/index.cfm?fuseaction=presscentre&prod_type=pressdetails&filetitle=325

Issshh !! Takmo lah ! Malas betul nak godeh2 macam2 features biler nak snap. I just want to point & shoot ;) Lagi yg bulky macam ni... susah nak selit dalam beg !!

Who hv experience with this CANON EOS-450D ?? Can share some 'negative' comments ?? (I need to discourage him), LOL !!!!

Cepat !!... before Rayer abes............ !!!!

No comments: